niedziela, 1 września 2013

Venus balsam ujędrniający



  Hej :)
 Dzisiaj mam dla Was recenzję balsamu ujędrniającego do ciała firmy Venus.
                    Balsam prezentuję się tak :





Od producenta wiemy że : 






 Za pojemność 400 ml płacimy ok 8 zł. co ewidentnie jest plusem. Balsam jest dość wydajny, mi starcza na ok 3 miesięcy stosowania na uda i brzuch    
Używam go od ok. roku. Po użyciu nie zauważyłam jakichś spektakularnych efektów. 
Jeżeli chodzi o likwidację celulitu to również nie ma super efektu. Widać ze kondycja skóry sie poprawia ale trzeba pamiętać ze żaden balsam nie zastapi ćwiczeń i zdrowej diety ;)  
Konsystencja balsamu jest dosyc gęsta jednak zdarza mu się spłynąć z ręki :

   

Balsam dobrze sie wchłania,  nie pozostawia tłustego filmu a skóra pozostaje nawilżona na długo .  Po kilku minutach od nałożenia spokojnie mozna się ubierac ;) 
Samo opakowanie jednak posostawia wiele do zyczenia. Zeby wykorzystać balsam do końca trzeba je rozciąć bo w zagłębieniach  zostaje dość sporo produktu 

A na koniec ciekawostka 
Będąć ostatnio w NETTO kupiłam balsam do ciała, który opakowaniem przypomina balsamy z Venus. 
Okazało się, że te balsamy pochodzą od tego samego producenta 



I moje ostatnie zakupy kosmetyczne : 




Pozdrawiam 
VIKI :*

Biore udział w rozdaniu : 
http://daruniunia.blogspot.com/2013/07/rozdanie.html



4 komentarze:

  1. super, ze nie zostawia tłustego filmu;) nigdy go u siebie nie widziałam, chyba muszę się lepiej rozejrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w moim rossmannie na półce jest on na samym dole ;)

      Usuń
  2. Pierwszy raz o nim słyszę, ale brzmi całkiem ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za udział w rozdaniu wyniki będą w niedługim czasie po zakończeniu


    zapraszam na kolejny konkurs do wygrania zestaw kosmetyków orientana

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...