sobota, 28 września 2013

:)

               ZACZYNAM NOWE ŻYCIE, W NOWYM MIEŚCIE.
A to co było zostawiam tu.... :D 



To są moje ostatnie dni w rodzinnym mieście. Wyjeżdżam na studia, przede mną  długi czas nauki, co z tego wyjdzie zobaczymy. 
Mam dla Was dziś kilka zdjęć z ostatnich dni oraz kilka nowych zakupów. 





Zacznijmy od prezentów :



 Chwile zapomnienia :





 Zeby nie było jem owoce, nie tylko słodkości xd Śliwki od zaprzyjaźnionego sprzedawcy ;)

 Ulubiona cherbata na jesienne wieczory 
 Szybka saładka z pomidorków, ogórka i sera mniammm :DD


Oraz kilka nowości
Zegarek, który dostałam wraz z nowym numerem tel :) 
Nowy szampon, chwilowo mogę o nim powiedziec tyle, że ładnie pachnie bo właśnie to skusiło mnie do jego zakupu:D 


Jeżeli ktoś z Was uzywał już tego szamponu to proszę o kilka słów na jego temat :) 

Oraz moja ulubiona pasta do zębów. Gdzieś czytałam ze najlepszą pastą wybielająca jest właśnie ta oraz pasta z Lidla za ok 4 zł :)  ( tanie nie znaczy złe )


Najpiękniejsze, najprawdziwsze :DD

Pozdrawiam wszystkich, którzy tak jak ja właśnie są w trakcie przeprowadzki :) 
VIKI :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...