poniedziałek, 1 października 2012

Under Twenty Anti! Acne lekki krem + puder antybakteryjny






 Kupiłam go pod wpływem chwili. W promocji kosztował ok. 11 zł.  Jak na razie używałam go przez tydzień i  nie zauważyłam żadnych niepokojących niespodzianek na twarzy.

                            Zapraszam wszystkich na stronę sklepu nefryt-sklep.pl
                          Piękna biżuteria w baaardzo niskich cenach. A oto 2 pary przesłodkich kolczyków jakie ostatnio własnie na tej stronie  zamówiłam:

 
Juz niedlugo pojawi się na moim blogu notka z mojom birzuteriom połączona z małym rozdaniem- bądźcie czujni ;( . Serdecznie zapraszam:*
                                                               Pozdrawiam
                                                                    VIKI :*

3 komentarze:

  1. dzieki za link do swietnego sklepu ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. kremy tonujace to fantastyczne rozwiazanie, ale ten akurat nie nalezy do moich ulubionych, polecam kremy bb garniera

    OdpowiedzUsuń
  3. jeżeli będę miała okazję na pewno wypróbuję bb garniera.. dziękuje za polecenie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...