niedziela, 30 sierpnia 2015

Maseczka do twarzy AVON planet spa


Witam serdecznie i zapraszam na recenzje maseczki do twarzy Avon planet spa 

Mowa będzie o rewitalizującej maseczce z chińskim żeń-szeniem 




Kilka słów od producenta :

Oraz skład : 



Maseczka ma pojemność 75 ml ( niestety).
Cena ok 10 zł
 Przychodzi do nas w miękkiej tubce co ułatwia wydobycie produktu.
Maseczka ma bardzo słaby ( jak dla mnie ) zapach, pachnie męskimi perfumami z chińskiego sklepu. 
Konsystencja- bardzo lepka, trochę przypomina pastę do zębów.
Kolor- pomarańczowy, perłowy na twarzy jest  prawie przezroczysta. 


O co tak w ogóle chodzi z tą maseczką ? 
Maseczka ma działać jak maseczka typu peel-off, po zastygnięciu ściągamy ja jak hmm taśmę klejącą ? 
Teoretycznie skoro jest to maseczka peel-off to według mnie powinna twarz wygładzić i delikatnie oczyścić, ale niestety nic takiego nie zauważyłam.
Generalnie mam wrażenie, że oprócz wysuszania skóry maseczka nie robi nic :/ 
NIE POLECAM.
NIE KUPIE PONOWNIE  





Bubel roku, a może i nawet życia !


Nadal szukam idealnej maseczki :/


Pozdrawiam serdecznie 
VIKI * 

3 komentarze:

  1. Nie wiem dlaczego, ale jakoś nie za bardzo lubie kosmetyków z Avonu. Kiedyś często je zamawiałam a teraz jakoś w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używam masek z avonu, teraz testuję taką i jestem zadowolona: sklep.malpex.pl/produkt/marion-seria-sweet-mask-babelkujaca-maseczka-do-twarzy-oczyszczajaca-6g/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...