sobota, 29 sierpnia 2015

Krem do rąk KOLASTYNA


Witam !!
Dzisiaj mam dla Was wzmacniający krem do rąk z firmy KOLASTYNA 


Krem kupiłam za 5 zł w sklepie REAL . DO kremu był też dołączony mały balsam do ciała , ale jeszcze go nie używałam więc nie będę o nim jeszcze pisać :D 


Opakowanie prezentuje się tak : 




Wygląda schludnie, bardzo klasycznie. Wykonane jest z miękkiego materiału co ułatwia wyciskanie resztek produktu, przez co możemy zużyć pewnie z  99% kremu

Od producenta wiemy Tyle : 


Skład :

Parafina  tutaj rządzi, jak widać :/




Jeśli chodzi o konsystencje to... NO jest dziwna, lepka, śliska, trudno to opisać. Krem długo się wchłania i pozostawia na rękach lepką warstwę. A jeżeli chodzi o nawilżanie to mam wrażenie że przez parafinę uczucie nawilżenia to złudne uczucie, które znika po pewnym czasie.



Raczej nie wrócę już do tego produktu, za 5zł warto było go kupić tylko po to by go przetestować.

 Pozdrawiam serdecznie

VIKI :* 



PS  czy ktoś wie gdzie oprócz sklepu firmowego ZIAJA można zdobyć ten krem : 



1 komentarz:

  1. Jeśli chodzi o kremy do rąk to mi najbardziej odpowiada neutrogena. Jak dla mnie nawilża najlepiej na świecie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...