sobota, 14 września 2013

Chwila inspiracji

 Gdy za oknem szaro, buro i zimno moje mysli wędrują 3 miesiące do przodu. Gdzie za oknem biały śnieg, piekne świąteczne ozdoby ahh..
   Ale niestety czas wrócić do szarej rzeczywistości.
Mam za sobą porządki w szafie i chciałam Wam  pokazać kilka  jesienno-zimowych inspiracji modowych oraz kilka moich "niezbedników " kosmetycznych w tym okresie ;)

1. Biżuteria :

Ja stawiam przede wszystkim na kolczyki






2. Ubrania
 Przede wszystkim ciepłe sweterki



Szaliki, na zdjeciu moja nowa zdobycz

 Rękawiczki, taj jak wyżej kupione całkiem niedawno

Zwykła czarna/ szara bluzka, która bedzie idealna pod gruby sweter lub bluze



Cienki sweterek na cieplejsze momenty jesieni i zimy. w dość żywym odcieniu, alby nasza garderoba nie byla zbyt szara


A to moje nowe zdobycze
Bluzka z Pepco za 19,90

 Jest dość cienka ale za to pięknie układa sie an ciele, na dole ma bardzo delikatny akcent " koronki"
co dodaje jej delikatnego charakteru i sprawia ze nie jest ona juz zwykłą bluzką

I ostatnia nowośc w mojej szafie czyli bluzka z outletu. Jakas dawna kolekcja  ze sklepu stradiwarius
Jak widać ma jeszcze metke bo narazie nie miałam okazji jej załozyć


3 Paznokcie

 
Jezeli o mnie chodzi to na sezon jesienno-zimowy polecam raczej ciemniejsze kolory, odcienie czerwieni, fioletu

A to moje odkrycie. Lakier który mam ok 3 lat ale nigdy przedtem go nie używałam, a żałuje bo na paznokciach prezentuje sie pięknie
" miss seiene" kolor 204

$. Perfumy
moje 2 ulubione zapachy które dla mnie nadają się an takie chlodniejsze dni.
C-thru kojarzą mi się ze świętami
<3


5.. nawilżanie
Czyli to co najważniejsze dla naszej skóry podczas zimna.


                                            Mam nadzieje, że ten rodzaj postu Wam się spodoba
                                                                     Pozdrawiam
                                                                               VIKI :*

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...