czwartek, 20 lutego 2014

denko cz. 2



Hej :) zapraszam na kolejna część projektu denko. 
 dziś będzie bardzo szybko i bardzo krótko 






1. Ziaja bloker anty-perspirant

Od producenta wiemy że :
Działanie blokujące : Skutecznie redukuje nadmierne pocenie. Ogranicza wydzielanie potu i przykrego zapachu. Zapewnia długotrwałe uczucie świeżości. Nie zawiera parabenów, alkoholu i barwników. Bez zapach. Nie pozostawia śladów na ubraniach.

Ze wszystkim tym zgadzam się w 100%. Na pewno kupie ponownie i będę kupować zawsze :D
Cena : 5-8 zł Wydajność: około pół roku

2  Luksja Creamy olive&aloe vera  żel nawilżający.
Ma strasznie dziwną konsystencję takiej niby galaretki... nie wiem nawet jak to nazwać :/ Pachnie dosyć przyjemnie, jest wydajny. Opakowanie jest małe i poręczne { 250 ml). Żel jak żel ;)
Raczej nie kupie ponownie tylko dlatego że jeżeli chodzi o żele pod prysznic to rzadko powracam do tych które już używałam
Cena ok 5 zł Wydajność : standardowo jak każdy żel na ok 1,5 miesiąca

3. Pasta Prokudent med. Strasznie zniszczyła mi zęby. Nie kupie ponownie. Kosztowała ok 3zł i doprowadziła moje zęby do katastrofy.

4.Garnier mineral dezodorant InvisiClear przeciw białym śladom. Ładnie pachnie, jest wydajny, tani, w standardowej pojemności (150 ml), zapach długo się utrzymuje, dobrze chroni, ogólnie bardzo przyjemny produkt.
Może kupie ponownie, ale w innej wersji zapachowej
Cena ok 8 zł Wydajność ok 3 miesiące


To już chyba wszystkie denka jakie udało mi się zachować. Wielu opakowań nie zachowałam niestety i wylądowały one w koszu :/ 
Jeżeli macie propozycje tematów na posty to proszę o napisanie ich w komentarzu :D
Pozdrawiam 
VIKI :* 

1 komentarz:

  1. Antyperspiranty z Garniera bardzo lubię, a co do blokera nie mam mieszane uczucia.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...