sobota, 23 listopada 2013

Leniwa sobota :D

Hej kochani :D
   Ponieważ dziś jest sobota, a ja powinnam siedziec i się uczyc postanowiłam napisać dla Was krótki post :D
Dzisiejszy dzień upływa mi pod znakiem lenistwa i ciągłego podjadania niezbyt zdrowych przekąsek :D



 Czas również odpakować urodzinowe prezenty <3 czekoladki, kosmetki, a wśród nich odżywka Eveline 8in1, która jest niesamowicie trafionym prezentem :* wspaniałemu darczyńcy jeszcze raz dziękuje <3
Zabieram się do testowania i na pewno dam Wam znac jak sie u mnie sprawuje :D

Czekoladki o najwspanialszych i moich ulubionych smakach <3. Proszę :D możecie się częstować :D 
( czuję sie jak po komunii :D kiedy to mogłam zjeść jedną czekoladkę dziennie i z utęsknieniem patrzyłam na stos bombonierek :( ) xd

POZDRAWIAM 
viki :*

1 komentarz:

  1. Tritanium Trimmer - Titanium Tools - TITEN.
    Tritanium Trimmer mens titanium watches - Titanium apple watch series 6 titanium Tools. Made with the world's leading alloy manufacturing everquest titanium process. The Trimmer has titanium ore a micro titanium trim polished polished aluminium handle making it

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...