poniedziałek, 3 czerwca 2013

Mały akt desperacji :D

Podczas porządków  w kosmetykach znalazłam kilka ciekawych próbek. Jedna z nich o pojemności  az 15 ml to emulsja do opalania spf  30. Z wakacyjnych wyjazdów pamiętam, że ten kosmetyk dość dobrze sie sprawdza an mojej skórze.







                               Postanowiłam zużyć tą próbke, ale w nieco inny sposób. Znalazłam puste opakowanie, chyba po odżywce do paznokci. Dokładnie je umyłam i postanowiłam  przelać 15 ml. emulsji do tego opakowania .


Po kilku dniach używania na twarz, mogę powiedzieć, że jest to dość dobry kosmetyk. Nie bieli twarzy, oczywiście twarz się po nim świeci, ale można to opanować.  Dosyć lekka konsystencja sprawia że kosmetyk szybko sie wchłania i jest idealny na gorące dni.


                                                               Czego to człowiek nie zrobi z oszczędności :)
                             PS. Zbieram pieniądze na wyjazd , dlatego zakupy robie tylko wtedy, gdy juz naprawdę czegoś potrzebuję :)

                                                      Pozdrawiam VIKI :*
                                                             


1 komentarz:

  1. tez mam spora kolekcje próbek i chyba zaczne je uzywać zanim sie przeterminuja :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...