poniedziałek, 20 maja 2013

Chwila...

 Każdy czasem potrzebuje chwili tylko dla siebie. Wiele rzeczy trzeba przemyśleć.. wszystko sobie poukładać. I każdy ma takie miejsce, które idealnie się do tego nadaje. Ja mam 2 takie.  Jedno odkryte przypadkiem w wakacje tamtego roku, a drugie to miejsce, w którym w dzieciństwie spędzałam każde wakacje.




Słońce, pola, cisza.. w tle słychać śpiew ptaków.. Nic mnie tak nie uspokaja  ;)


"Oprócz błękitnego nieba, nic mi dzisiaj nie potrzeba "

A Wy macie takie " swoje" miejsca ? Czekam na odpowiedzi ;) 

                                                             Pozdrawiam 
                                                                   VIKI :* 

2 komentarze:

  1. ja osobiscie nie mam takiego miejsca, ale uwielbiam dluie spacery po miscie bo wtedy moge pomyslec ;) Pazdrwaiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Myslę ze świeże powietrze na każdego działa pozytywnie :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...